Veelgestelde vragen
Het antwoord op jouw vraag kan je wellicht hieronder in de veelgestelde vragen vinden. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op per telefoon of per e-mail. Wij helpen je graag!
Bestellen
Betalen
Lees hieronder meer over de betaalwijze.
Online betalen via iDeal
Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online aankopen afrekenen via jouw eigen bank. Om te betalen hoef je je niet te registreren, geen bestanden te downloaden of zelfs een account aan te maken. Het grote voordeel van iDEAL betalingen is dat de betaling direct binnen is bij ons. Hierdoor kunnen wij jouw order sneller verwerken en vaak nog dezelfde dag verzenden. Dat betekent dat je jouw bestelling in veel gevallen al de volgende dag in huis hebt.
Bezorgen
Segafredo levert uitsluitend in Nederland.
Het product kan alleen ongebruikt en indien mogelijk in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden.
Indien je een beschadigd product hebt ontvangen, vragen wij om foto’s te nemen en per mail contact met ons op te nemen. Voeg hierbij de foto’s toe en vermeld duidelijk het ordernummer. Wij nemen dan spoedig contact met je op.
Ruilen en retourneren
Meer over retourneren vind je op onze retourneren en ruilen pagina.
- Maak voor het gereedmaken van je retourzending altijd gebruik van het retourformulier.
- Vul het retourformulier zo volledig mogelijk in.
- Plaats de artikelen in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigde verpakking.
- Knip het adres op het retourformulier uit en plak dit duidelijk zichtbaar op het retourpakket, over het oude adreslabel op de verzenddoos.
- Geef je pakket af bij een willekeurig PostNL/DHL punt in Nederland (PostNL locatiewijzer). Bewaar het verzendbewijs van de retourzending.
Annuleer je de bestelling, nadat deze aan je verzonden is, dan dient je het pakket bij bezorging te weigeren. Indien wij reeds een betaling van je hebben ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan je terugstorten.
De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als je de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).
Klachten
Wij vragen je vriendelijk om de klacht door te geven aan de afdeling klantenservice. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Segafredo Zanetti
Postbus 115
9700 AC Groningen
Telefoonnummer: +31 (0)50 317 63 00
E-mailadres: info@tiktak-segafredo.nl
Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Privacy
Deze gegevens worden zonder uitdrukkelijke voorafgaande toestemming niet aan derden verstrekt, tenzij wij daartoe verplicht zijn op basis van de wet of een rechterlijke uitspraak. Daarnaast gebruikt Segafredo de gegevens om de dienstverlening naar je toe te verbeteren en je te informeren over relevante producten. Als je hiertegen bezwaar hebt, kan je dat melden en worden de gegevens onmiddellijk uit het bestand verwijderd.
Zie onze privacy policy.