Bij Tiktak/Segafredo Zanetti Nederland vinden wij het belangrijk dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht je onverhoopt toch niet tevreden zijn en wil je een artikel retourneren, dan kun je dit binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling doen. Volg hiervoor de onderstaande retourinstructie*.
Download hier het retourformulier
Retourinstructie
- Maak voor het gereedmaken van je retourzending altijd gebruik van het retourformulier.
- Vul het retourformulier zo volledig mogelijk in.
- Plaats de artikelen in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigde verpakking.
- Knip het adres op het retourformulier uit en plak dit duidelijk zichtbaar op het retourpakket, over het oude adreslabel op de verzenddoos.
- Geef je pakket af bij een willekeurig PostNL/DHL punt in Nederland (PostNL locatiewijzer). Bewaar het verzendbewijs van de retourzending.
Retouradres
Het retouradres is voorgedrukt op het retourformulier. Mocht je deze kwijt zijn, dan kun je het volgende retouradres gebruiken:
Tiktak/Segafredo Zanetti Nederland B.V.
o.v.v. webshop retouren
Rouaanstraat 10
9723 CD Groningen
Verkeerd of beschadigd artikel ontvangen?
Mocht je bestelling niet volledig of correct bij je zijn afgeleverd, neem dan altijd eerst contact op met de klantenservice om te bespreken hoe we dit zo snel en goed mogelijk voor je kunnen oplossen.
Kosten retourneren
De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening. Wij nemen de kosten voor onze rekening indien wij het verkeerde product hebben geleverd of de fout op een andere manier te wijten is aan ons handelen.
Ruilen
Het is helaas niet mogelijk om een artikel te ruilen.
Afhandeling retourzendingen
Na het ontvangen van je retourzending en bijgesloten retourformulier ontvang je van ons een bevestiging van de retourzending op het bij ons bekende e-mailadres. De terugbetaling vindt binnen 14 dagen plaats via dezelfde betaalwijze als die je hebt gekozen voor de bestelling. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Vragen?
Voor vragen betreffende je retour kun je contact opnemen via onderstaand telefoonnummer of e-mailadres. Vermeld daarbij altijd het ordernummer.
+31 (0)50 317 63 00
info@segafredoshop.nl
Garantievoorwaarden
Voor alle artikelen die je bij ons bestelt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing.
Uitzonderingen retourneren
- Artikelen of producten die zijn geopend kunnen niet geretourneerd worden.